Friday 12 August 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum w.b.t
buat pembaca SERENDIPITY 
sekalian..
mungkin sudah begitu lama
aku tidak update blog ni..
dan hari ni aku telah terpanggil 
untuk berkongsi sedikit kurnia dan 
nikmat yang telah dicurahkan ke atas diriku oleh
yang Maha Esa.

Tanggal 6 Ogos 2011,
maka secara rasminya aku telah menerima segulung 
ijazah diploma International Baccalaureate.
Alhamdulillah
setelah selama 2 tahun aku
mengharungi pahit getir, suka dan duka 
dalam menempuh cabaran serta dugaan sebagai
insan yang bergelar pelajar IB.

Akhirnya, aku mampu untuk tersenyum lebar,
memanjatkan kesyukuran kepada-Nya,
Dan aku berharap agar kejayaan ini mampu
membuatkan aku lebih yakin terhadap
kekuasaan-Nya
INSYAALLAH...

terima kasih Ya Allah!!!
renung-renungkanlah...

"Jika kamu bersyukur maka Aku (Tuhan) akan menambah (nikmat) itu kepada kamu. 
Dan jika kamu engkar maka sesungguhnya seksa Aku amat pedih."  
(Surah Ibrahim, ayat 7)

2 comments:

- said...

tahniah izani =)

mohammad hatim said...

Izani, just wanna remind u to update the blog. btw, good blog to be read n thanks for the reminder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...